GigaCloud Admin у 2022 році

Опис послуги

GigaCloud Admin – це послуга, яку надають кваліфіковані технічні спеціалісти компанії GigaCloud, що передбачає виконання задач всередині віртуальної інфраструктури клієнта.

Послуга дозволяє перекласти на спеціалістів компанії GigaCloud задачі по забезпеченню роботи віртуального сервера та програмного забезпечення, яке на ньому працює. При цьому ви можете замовляти роботи тоді, коли вони потрібні та сплачувати лише за фактично виконану роботу.

Для робіт в рамках послуги GigaCloud Admin пропонується набір пакетів із тарифами, до яких включено фіксовану кількість годин роботи наших спеціалістів. Пакет потрібного вам обсягу можна замовити при зверненні до Служби технічної підтримки чи придбати завчасно, користуючись веб-інтерфейсом Клієнтського порталу (розділ «Замовити»).

Придбані години необхідно використати протягом одного року з моменту придбання.

Навіть найпрофесійнішому системному адміністратору може знадобитися допомога, якщо завдання складне або проблему необхідно вирішити в дуже стиснуті терміни. Також, власний адміністратор може бути недоступний якщо захворіє або піде у відпустку. В такому разі можна доручити задачу службі підтримки хмарного оператора GigaCloud.

Послуга GigaCloud Admin дозволить доручити виконання частини задач технічним спеціалістам провайдера, а вашому адміністратору – зосередитися на більш пріоритетних завданнях по розвитку ІТ інфраструктури.

Права доступу всередину інфраструктури надаються клієнтом лише на час виконання робіт, а після виконання робіт ми нагадаємо вам про необхідність змінити паролі.

Перед початком виконання робіт технічний спеціаліст компанії GigaCloud зробить резервну копію даних для того, щоб відновити систему у випадку, якщо результат не влаштує клієнта.

Послідовність дій під час надання послуги та порядок розрахунку за виконані роботи наведено вище і в кожному окремому випадку це має бути узгоджено до початку робіт з фахівцями Служби технічної підтримки.

Ми підготували для вас орієнтовний перелік типових задач та очікуваний час їх виконання. Проте просимо звернути увагу на те, що час може бути змінений, про що вас обов’язково попередять завчасно до початку виконання робіт та відповідно будуть надані пояснення причин збільшення (чи навпаки, зменшення) терміну виконання робіт.

Підтримка віртуальної машини на базі операційної системи Windows

Зверніть увагу! Служба технічної підтримки не вирішує деякі питання.

Нами не виконується:

  • встановлення неліцензійного програмного забезпечення;

  • злам паролів;

  • модифікація даних в СУБД, CMS сайту;

  • програмування (написання та зміна коду сайтів, програмного забезпечення, додатків);

  • вирішення питань, пов’язаних із репутацією поштового сервера та попадання листів в спам (при його налаштуванні в нашій інфраструктурі);

  • налаштування поштового сервера для проведення спам-розсилок.

Якщо вам потрібно виконати нетипову задачу, яка не входить в наведений вище перелік робіт, зверніться до технічної підтримки компанії GigaCloud за телефонами +380 44 233 7270 та 0 800 207 777 або напишіть нам на адресу support@gigacloud.ua.

Спеціалісти технічної підтримки нададуть вам детальну інформацію щодо можливості виконання робіт та назвуть орієнтовний час виконання.

Last updated