GigaCloud Admin у 2022 році
Опис послуги
Last updated
Опис послуги
Last updated
GigaCloud Admin – це послуга, яку надають кваліфіковані технічні спеціалісти компанії GigaCloud, що передбачає виконання задач всередині віртуальної інфраструктури клієнта.
Послуга дозволяє перекласти на спеціалістів компанії GigaCloud задачі по забезпеченню роботи віртуального сервера та програмного забезпечення, яке на ньому працює. При цьому ви можете замовляти роботи тоді, коли вони потрібні та сплачувати лише за фактично виконану роботу.
Для робіт в рамках послуги GigaCloud Admin пропонується набір пакетів із тарифами, до яких включено фіксовану кількість годин роботи наших спеціалістів. Пакет потрібного вам обсягу можна замовити при зверненні до Служби технічної підтримки чи придбати завчасно, користуючись веб-інтерфейсом Клієнтського порталу (розділ «Замовити»).
Придбані години необхідно використати протягом одного року з моменту придбання.
Навіть найпрофесійнішому системному адміністратору може знадобитися допомога, якщо завдання складне або проблему необхідно вирішити в дуже стиснуті терміни. Також, власний адміністратор може бути недоступний якщо захворіє або піде у відпустку. В такому разі можна доручити задачу службі підтримки хмарного оператора GigaCloud.
Послуга GigaCloud Admin дозволить доручити виконання частини задач технічним спеціалістам провайдера, а вашому адміністратору – зосередитися на більш пріоритетних завданнях по розвитку ІТ інфраструктури.
Права доступу всередину інфраструктури надаються клієнтом лише на час виконання робіт, а після виконання робіт ми нагадаємо вам про необхідність змінити паролі.
Перед початком виконання робіт технічний спеціаліст компанії GigaCloud зробить резервну копію даних для того, щоб відновити систему у випадку, якщо результат не влаштує клієнта.
Послідовність дій під час надання послуги та порядок розрахунку за виконані роботи наведено вище і в кожному окремому випадку це має бути узгоджено до початку робіт з фахівцями Служби технічної підтримки.
Ми підготували для вас орієнтовний перелік типових задач та очікуваний час їх виконання. Проте просимо звернути увагу на те, що час може бути змінений, про що вас обов’язково попередять завчасно до початку виконання робіт та відповідно будуть надані пояснення причин збільшення (чи навпаки, зменшення) терміну виконання робіт.
Встановлення або оновлення SSL сертифікату на веб-сервер IIS (сервери, мережеве обладнання, системи зберігання даних – СЗД )
до 1 години
Встановлення ролі термінального сервера RDS для одночасної роботи 2 і більше клієнтів на одному сервері
до 1 години
Встановлення антивірусного програмного забезпечення
до 1 години
Встановлення та налаштування ролей Active Directory та DNS для створення доменної інфраструктури
до 2 годин
Встановлення та налаштування файлового сервера через протокол FTP або SFTP
до 1 години
Зміна прав користувачів за допомогою локальних або групових політик безпеки
до 30 хвилин
Вартість міграції поштової скриньки клієнта (за одиницю)
0.03 години
Кастомізація сервера
Залежно від складу запита
Якщо вам потрібно виконати нетипову задачу, яка не входить в наведений вище перелік робіт, зверніться до технічної підтримки компанії GigaCloud за телефонами +380 44 233 7270 та 0 800 207 777 або напишіть нам на адресу support@gigacloud.ua.
Спеціалісти технічної підтримки нададуть вам детальну інформацію щодо можливості виконання робіт та назвуть орієнтовний час виконання.